Schlappi Markiezen: ‘Wij zijn de kwaliteitsnorm in markiezen en klaar om de stap naar een premium merkbeleving te zetten.’

“Online informeren en inspireren we de eindgebruiker, om hem of haar uiteindelijk naar de dealer in de regio te begeleiden. Dat doen we door gebruik te maken van Facebook, Instagram en natuurlijk onze – vernieuwde – website. De klant kan een afspraak maken voor een bezoek aan onze inspiratieshowroom in Tilburg. Vervolgens koppelen we de klant aan een dealer in zijn regio. We gaan het dus echt samen met de dealer doen, een marktbenadering die totaal nieuw is voor Schlappi Markiezen.”

Meedenken met de ondernemer


Innovatie heeft prioriteit gekregen na de overname. De buitenruimte van horecaondernemers en retailers in de foodsector is sinds de uitbraak van het coronavirus nog belangrijker zijn geworden dan voorheen al het geval was. Deze ondernemers willen we inspireren – en ontzorgen – met een maximale beleving om de wachtenden te beschermen.

 

Normaal werd reclame, zoals de naam van de onderneming of een productnaam, op de volant van de markies gecommuniceerd. Onlangs is het nieuwe verlichtingsconcept voor de zakelijke markt geïntroduceerd. ‘’Bij Schlappi Markiezen snijden we het opschrift nu uit en verlichten we het met duurzame LEDs!”

 

Lees het volledige artikel op Z&R.